forBET – bukmacher internetowy z dużymi ambicjami

Firma posiadająca markę forBET otrzymała licencję na prowadzenie zakładów dość niedawno – w sierpniu 2016 roku. Mimo to, bukmacher wystartował z przytupem i jest na dobrej drodze do dorównania takim tuzom bukmacherki jak Fortuna czy STS. Forbet w 2017 roku posiadał już 5% udziałów w krajowym rynku bukmacherskim. Do promowania bukmachera dołączają co parę miesięcy kolejni ambasadorzy. Obecnie markę promują Artur Boruc (były reprezentacyjny bramkarz), Bożydar Iwanow (dziennikach sportowy), Andrzej Fonfara (bokser), Karolina Kowalkiewicz (zawodniczka MMA) oraz Łukasz „Juras” Jurkowski (zawodnik KSW).

Oferta bukmachera forBET

Forbet skupia się na działalności internetowej, ale od niedawna zaczął otwierać automaty służące do obstawiania bez stania w kolejkach w lokalach. Tak jak w przypadku pozostałych czołowych bukmacherów, forBET jest skontentowany na piłce nożnej. To w ten dziedzinie znajdziemy najwięcej zdarzeń, najwięcej lig, pucharów i meczów. W swojej ofercie posiada mnóstwo zdarzeń na niższe rozgrywki ligowe polskiej ligi. Sponsoruje też szerokie grono drużyn piłkarskich z lig poniżej Ekstraklasy. Bukmacher w swojej ofercie akcent kładzie również na żużel i e-sport. Znajdziemy u niego również ofertę sportów wirtualnych. W tym roku, firma uruchomiła serwis sportowy infosport.pl który służy do promowania marki przy wykorzystaniu ambasadorów firmy.

Podsumowanie

Bukmacher forBET w swojej działalności skoncentrowany jest na zakładach online, ale w przeciągu paru miesięcy uruchomił prawie 100 punktów naziemnych do obstawiania. Forbet systematycznie buduje grono lojalnych klientów. Przygotowuje dla nich solidną porcję ciekawych zdarzeń do obstawiania, choć kursy nie należą do najwyższych. Po parunastu miesiącach prowadzenia działalności bukmacherskiej, zakłady sportowe forBET posiadały już 5% udziałów w polskim rynku bukmacherskim.